Wraps - 13 feb

I samarbete med SMART Spaline har Vanitas nu en tävling med två vinnare! Första pris är ett set med Hair & Bath Wrap i finaste vitt. Andra pris är en Hair Wrap i ljuvt pastellrosa.

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Anneli

Kul att du är med! Lycka till :)

Ha en fin kväll :)

2012-01-28 @ 20:28:11
Blogg/Hemsida: http://vanitas.blogg.se/
Jellon

Hej! Jag vill berätta om en exklusiv och rolig tävling som jag har den stora äran att få blogga om på min heminrednings- och designblogg. Det är en fin vinst i potten av Pia Colan Design. Varmt välkommen och kika om det kan vara något för din Tävlingsblogg. Hälsningar från Märit på Jellon

namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin