Fem vinster - 1 nov

Nu skall Såvittjagvet fira med utlottning. Priserna är: 1:a pris en skarf från Våga. 2:a pris en necessär. 3:dje pris en påse med Paris-tryck. 4:de pris tyg med Paris-tryck på. 5:e pris en påse med bild på.

Utlottningen avslutas 1.11.11.

1:a pris, en skarf går till Kicki med bloggen Livet på Vestergård.
2:a pris, en necessär går till Lena med bloggen Jag och Vitt.
3:dje pris, en Paris-påse går till Lisa med bloggen Frelugan.
4:de pris, "tryckt text" går till Malin med bloggen Hemma hos.
5:e pris, en påse går till Nathalie med bloggen The blog of yarp.

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin