Smink - 8 maj

Småstadsprinsessan vill också fira sin födelesedag med en riktigt rosa, fluffig och underbar tävling! En av hennes absoluta favoritdofter någonsin är Pink Cotton Candy från märket Tvål. Hon har nu fått äran att tävla ut 3 ljuvliga set (som de på bilderna) till tre lyckliga vinnare!

Tävlingen pågår fram till söndag 8/5-11. Vinnarna utsågs men försvann pga tekniska problem på bloggen.

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Annica

åh, vad fina priser, jag är ett big fan av rosa med! :D

har dock inte sett till detta märke förr, skulle va kul att testa xD

rolig blogg!

2011-05-06 @ 20:16:33
Lisa

Ny tävling startad : )

http://bursjoeoe.blogspot.com/2011/05/tavling-bus-fran-garnier.html

2011-05-12 @ 09:38:04
Blogg/Hemsida: http://bursjoeoe.blogspot.com
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin