Vispskål - 14 mars

Nu med samarbete med Sofia på www.sofiashus.se så kör Smulan igång en tävling. Det ni kan vinna är denna underbara vispskålen från danska tillverkaren Ib Laursen

Tävling gäller från 28/2-14/3 2011. Grattis Ida.

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Katharina

Hej:)

Jag vill gärna vara med i tävlingen om den fina visp skålen. Jag har tittat på den många gånger och tänkt vad kul det skulle vara att få byta ut den mot en gammal plastskål. Så jag håller alla tummar:)



Varma kramar

Katharina

2011-03-13 @ 22:24:17
Blogg/Hemsida: http://www.kathshome.com/blogg/wordpress
Simone

Önskar dig lycka till.kolla senare i dag då jag drar vinnaren efter 12 i dag

2011-03-14 @ 09:22:10
Blogg/Hemsida: http://smulansbakblogg.blogspot.com
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin