Dryck - 9 jan

ModeMartin lottar ut 50 st Vitamin Water flaskor till fem stycken av er. Kan det bli bättre?

Tävlingen avslutas på söndagkväll (9/1). Vinnare är Tobias, Malin, Camilla, Christoffer och Ingrid.

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Camilla

Varnar för att tävla hos den här killen. Den här tävlingen var iaf fejk och företaget hade INTE sponsrat någon tävling. Jag och de andra två tjejerna blev aldrig kontaktade och fick bara spydiga svar av honom. Killarna fanns inte ens med bland de tävlande.

:(

2011-01-21 @ 22:16:21
Blogg/Hemsida: http://millansmemoarer.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin