Bok & garn - 5 jan

Fasiken - nu blir det lotteri! Om herr avig finge sticka just nu skulle han ge sig på ett par Granvantar ur Sticka mössor, vantar, sockor! av Ann-Mari Nilsson, utgiven på Hemslöjdens förlag. Om han finge sticka nu skulle han sätta stickorna i en härva "Lappland", ett ekologiskt ullgarn från Marks och Kattens som jag beundrat på håll ett litet tag. Speciellt denna färg - 00332 - som påminner honom om en sensommardag på en myr på Nipfjället i somras. Eftersom han nu inte kan sticka - kanske du kan? Så nu lottar han ut en härva av nämnda garn!

Senast 5 januari. Dragning sker när han tagit bort bandage och stygn! Grattis Anna o Vilma.

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin