Lipgloss - 19 feb

Ny tävling hos Gniztrande jag. Denna gång kan Skin doctors lip plumper värd 395kr. Ett serum för fylligare läppar som ger dig putande, sexiga läppar på sekunder! Perfect Pout är ett fantastiskt nytt lipgloss som får läpparna att omedelbart svälla upp till dubbla storleken med bibehållen effekt i fem timmar. Detta banbrytande gloss skapar en unik reaktion som får blodet att rusa upp till blodytan och läpparna därmed att se fylliga och naturligt rosenröda ut.

Tävlingen avslutas lördagen 19 februari kl.22.00. Grattis Imtoooldforthisshit

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin