Goodiebag - 14 sep

Nu har ni chansen att vinna en fullspäckad goodiebag med massor av härligt innehåll hos Nilma. Allt från almanackor till presentkort och muffinsformar finns i goodiebagen, tack vare alla härliga sponsorer så stort tack till er!


Här är allt du kan vinna:
20% rabatt på Sumopix.com
En almanacka från PersonligAlmanacka.com
Testpåsar (Milkshake Diet) från Noka
Ett presentkort (500 kronor) på Kalaslagret.se
Ett armband från Carolines Smyckesskrin
Ett presentkort (100 kronor) på Swefox.se
Röda rosenblad från Myheart.se
Ett presentkort (200 kronor) på Barnkalaset.se
Ett iPhone-skin från laptop-skydd.se
Muffinsformar från Kalasform.se
Ett Clip-On Set i valfri färg från Pigtail.se
3-pack ankelsockar i valfri färg från Strumpgalen.se
Armband, örhängen och en ring från Marmalaid.se

Tävlingen avslutas den 14/9 kl. 18.00

Vinnaren av goodiebagen..
blev ingen mindre än LINNÉA!

De som vann varsitt tröstpris i form av ett tigerbalsam från SunnyCoco blev;
Jon, Nathalie, Emelie, Evamar & Janina

Jag fick inte bara en burk med tigerbalsam, utan flera små, efter några dagar.

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin