Nagelfint - 10 nov

Vad vore livet utan roliga tävlingar? Tack vare den vackra Beatrice på Depend.se startar p0llys en ny härlig tävling! Och den här gången har vi 3 priser! Här har ni dem: 1a priset: Mirakelkit för dina naglar Pris nr. 2 är två fina nagellack. Pris nr. 3 är ett nagellack

Tävlingen pågår fram till den 24 oktober kl. 21. Grattis Therese, Evelina o Lilli.

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

ingrid

Vad roligt att du vill vara med i min Depend-tävling, lycka till! :)

2010-10-23 @ 09:05:11
Blogg/Hemsida: http://p0llys.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin