Löshår - 1 nov

Eftersom det är mycket tema hår just nu är det dags att köra en lyxig hårtävling hos Delinda. Nu har du chans att vinna fina Clip N Go set från Poze Hairextensions som säljs hos Beautynet. Håret finns i rakt, vågigt, slingat och många olika färger. 1a pris: Poze Hair Clip N Go 2:a-3:e pris: Hårprodukter värde 300:-

Tävlingen pågår till 1/11. Grattis!

1a pris: Vanesa : Poze Hair Clip N Go

2:a-3:e pris: Mia och Johanna K: Hårprodukter värde 300:-

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

dankamaria

Jag vill vara med och tävla om löshåret!

2010-10-28 @ 00:19:07
Blogg/Hemsida: http://dankamaria.blogg.se/
Natalie

Löshår är nog den bästa uppfinningen någonsin, haha :p

2010-10-28 @ 21:58:49
Blogg/Hemsida: http://natayas.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin