Fem vinster - 31 okt

Nu har Petra haft sin 10 000:e besökare. Det trodde hon aldrig, men nu vill hon fira med en liten tävling. Hon har fem priser - två böcker, två dvd:er och en biobiljett. Den som vinner får välja vinst, tvåan får välja sedan, osv. 1. Dvd:n Grabben i graven bredvid - den (nästan) sanna berättelsen om mig och J. 2. Dvd:n Leende guldbruna ögon - den ljuvliga tv-serien om dansbandet Lennartz. 3. Filmkokboken - Mångalna middagar och magiska menyer från filmens underbara värld. 4. Inred lantligt inne & ute - en idébok full av handfasta tips och beskrivningar om inredning. 5. En biobiljett som gäller SF-biografer till och med den 29 maj 2011.

Tävlingen avslutas den 31 oktober.

Vinnare blev:

1 pris: Maria Björkman
2 pris: Mashiara
3 pris: Badankan
4 pris: Mickan
5 pris: Inga-Lill

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin