Saxar - 24 nov

Genast när Lyckoslanten såg att Fiskars har Mumin som tema på de nya saxarna, visste hon att hon skulle lotta ut sådana. Saxar kan man inte få för många av, de ska vara av god kvalitet och de får gärna se litet roliga ut! Vinnaren får en Muminmammasax (eller Muminpappan om så önskas) och ett sytt hjärta, som du kan se på bilden! Andra- och tredjepristagaren får saxar med Snorkfröken, Mumintrollet eller Lilla My (för vänsterhänta), beroende på vad man önskar.

Utlottningen pågår till den 24 november kl. 22!

Grattis...

... till Anna-Lena (har gett sin adress)
som får Muminmammasax och sytt hjärta!

... till Monica som får välja sax!
Det är ju lillamonica pysslar!

... till Fiff som faktiskt har önskat
Muminpappan och den ska hon få!

... till Ninnis familjeliv som får välja sax!
Jag vet, det blev fler vinnare än utlovat!

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin