Tester - 23 maj

Jaha, då kör Thrashin en tävling i samarbete med Buzzador.. You know the drill. Vinn ett utav 2 set med 10 st Neutrogena oil-free facial wash/oil-free make-up remover samt en Dove skin-renewing body wash. Detta är alltså prover och inga stora flaskor, ett prov räcker en gång, alltså har du Neutrogenaprover som räcker i 10 dagar och Dove'n räcker ungefär lika lång tid.

Vi avslutar tävlingen på Söndag.

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Mamma Mia

Jag vill en en gång varna för att vara med i tävlingar anordnade av Miss Sunlight och Studiocaramell metrobloggen där får du ingen vinst fast du vinner och de säger att de ska skicka dig vinsten, jag vann i januari och de håller inte vad de lovar. trist men sant...

2010-05-28 @ 22:24:27
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin