Radio - 12 maj

Du kan vinna den här lilla fina fickradion med hörlurar hos Charlotte:

Senast onsdagen den 12/5 klockan 24.00. Lycka till! Grattis Christin,

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Karin - Mamma till Nova

Hejsan!



jag har startat en tävling på min blogg nu!

Hoppas du vill vara med =)

Kram

2010-05-09 @ 14:38:37
Blogg/Hemsida: http://karinochnova.blogg.se/
Nicole Arrman

Hej! Såg att du var med på tävlingen på mammamarlie93.blogg.se's blogg förut om löshår från FiddiHairExtensions.

Nu har jag och min tvillingsyster samma tävling på bloggen där vi lottar ut TRE stycken CLIP-ON-SET från FHE!

In med dig och tävla för en ny chans att vinna =)

Må bäst så länge.

/ Tvillingarna Arrman

2010-05-09 @ 15:16:47
Blogg/Hemsida: http://arrman.se
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin