Presentkort - 24 maj

Tre vinnare har chansen att vinna var sitt presentkort på 1000 kronor hos STORE GANT hos Room and Serve.

Tävlingen pågår t.o.m. den 24 maj 2010. Vinnarna blev: Madeleine, Mashiaraa och Mattias

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Maria

Så roligt att du har så många tävlingar! Då är det bara och passa på. Jag behöver en massa nya saker till mitt hem, jag har bott i min lägenhet med min sambo i lite längre än ett år, vi har inget jobb, men håller på att klara oss ur den tråkiga situationen. Det har varit en jobbig väg att komma dit vi är idag, och både han och jag är värda något nytt! Man kan inte köpa speciellt mycket som arbetslös... så varför inte tävla då! :-) Det hade varit underbart att få vinna lite. Jag älskar att inreda också, och färger gör mig så glad.



MVH

Maria

2010-05-23 @ 11:17:50
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin