Necessär & diskmedel - 31 maj

Hemma på Kråkereds räknare slog om till 100 000 besökare och det får vi givetvis fira med en tävling! Hon har två vinster från danska Greengate att lotta ut! Första pris är den här fina och somriga necessären, andra pris ett fräscht diskmedel i en söt flaska.

Tävlingen pågår maj ut, hoppas ni vill vara med och lycka till!! Grattis Marith o Anna.

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Jeanette



Tänkte tipsa om att jag har en ny tävling på bloggen nu där man kan vinna en valfri bikini från Fashionbox.

2010-05-30 @ 21:53:21
Blogg/Hemsida: http://gratistokig.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin