Läppbalsam - 24 maj

Tävla och vinn Ben & Jerry's läppbalsam hos PinkNation.

Hon drar 3 vinnare måndagen den 24/5 kl 19

Ben & Jerry's - Chocolate Fudge Brownie __ Jahwanna
Ben & Jerry's - Chocolate Chip Cookie Dough __ Sweetfairyfloss
Ben & Jerry's - Peanut Butter Cup __ Novembersara

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Maria

Oj, vad roligt med massa tävlingar! Jag älskar att tävla, speciellt om man vinner. Fast det har jag aldrig gjort. Jag vill gärna vinna för jag har aldrig vunnit en tävling i hela mitt liv, jag vill få uppleva känslan. Sen spelar det ingen roll om det är stort eller litet, dyrt eller billigt. Det är kul ändå!



Men läppbalsam... så sött det ser ut! Och Ben & Jerrys har jag inte ens smakat... kanske på tiden då, fast smaka på deras läppbalsam istället!? Ja, varför inte, detta vill jag vara med och tävla om! Har tyvärr ingen blogg så jag kan länka, hoppas det går bra ändå.



MVH

Maria

2010-05-23 @ 11:14:24
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin