Tre vinster - 4 april

Blåbärs- och smultronstället firar ett år med en tävling tillsammans med Sandrosen... 1:a pris: Ett änglahalsband i valfri färg... 2:a pris: Änglaörhängen i valfri färg... 3:dje pris: Änglaberlock med karbinhake...

 

Tävlingen pågår till söndagen den 4 /4 (Påskdagen). Äntligen har vi dragit vinnarna i smycketävlingen och första priset, ett änglahalsband går till Alice i Hemma hos Alice som jag tror faktiskt är yngst av deltagarna. Andra priset, änglaörhängen går till Maria i Promenader på landet. Tredje priset, en änglaberlock går till Susanne i Livet i Fare..

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin