Melodiägg - 23 mars

Nu när snart påsken är här så startar Fyra årstider en tävling där du kan vinna ett melodiägg. Äggen fungerar så att du lägger den i vattnet tillsammans med äggen, den spelar en melodi beroende på hur du vill ha ditt ägg. Följande melodi spelas när äggen är färdiga: löskokta ägg spelas ”Killing me softly” , mediumkokta ägg spelas ” I Guess I Will be a Chicken”, hårdkokta ägg spelas ”Carima Burana”

Tävlingen avslutas den 23/3. Stort grattis till
Ulrika med bloggen Älskade pion
Helgona med bloggen Min resa
Christina. A utan blogg
Anna. S utan blogg
Erika med bloggen Det vita dårhuset

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin