Matlagning - 7 april

Charlotte älskar att laga mat - och därför är det extra kul att få ge er möjligheten att vinna de här superfina priserna som handlar om just mat! 1. En valfri heldagskurs i matlagning i Sva Margas kök i Vaxholm. 2. Nya boken “Min stora feta grekiska kokbok” av Alexandra Pascalidou.

Senast onsdagen den 7/4 klockan 24.00 vill hon ha ditt svar! Lycka till!

Här är de sex vinnarna:

Matlagningskurs:
* Carina Kyrk

Kokbok:
* Mary Pascali
* Eva Hill
* Annika
* Carola Wahlberg
* Yvonne Svensson

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin