Hudvård - 26 mars

Dove Summer Glow är en bodylotion som kombinerar aktiva fuktighetsbevarande ämnen med en gradvis brun-utan-sol-effekt som tillsammans ger din hud en skimrande guldbrun lyster. Perfekt för vinterglåmig hud. Nu har du chans att tävla om fem Dove Summer Glow Kit hos Delinda.

Senast den 26/3. Hurra! Jag, Ann-Sofie, Clara, Lena och Mia vann! Vinsten kom efter några veckor, men meddelande om att den var försenad kom.

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Olelsi / Nettan

Grattis...

2010-04-08 @ 11:40:18
Blogg/Hemsida: http://olelsi.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin