Hjärtan - 11 april

Då tänkte BibbiDi ha en liten minitävling. Det som man kan vinna är hennes senaste pyssel 6 små söta hjärtan som man kan hänga i riset och ha som påskpynt. Gillar man gult så går de ju bra att även ha dem i hemmet efter påsk som dekoration.

Tävling slutar den 11 April. Grattis Lillofant.

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

emma

Förresten tänkte bara fråga om du ville göra länkbyte med mig i menyn under länkar, bara för skojs skull oss tävlingsbloggare emellan:) hihi?

2010-03-31 @ 22:14:35
Blogg/Hemsida: http://emtavlar.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin