Babyprodukter - 4 april

För att vara med och tävla om apotekets babyprodukter hos Happily Ever After ska du dela med dig av ditt bästa minne som du har med ditt/dina barn. Om det är det roligaste, finaste eller häftigaste minnet är helt upp till dig, men en upplevelse som du minns med lite extra glädje! FÖRSTAPRIS: Apoteket Babytvål, Apoteket Babyschampo, Apoteket Baby våtservetter, Apoteket Babybomullspinne, Apoteket Babyhandduk med huva, samt Apoliva Bodylotion oparfymerad! ANDRA- OCH TREDJEPRIS: Apoteket Baby våtservetter, Apoteket Babybomullspinne, Apoliva Bodylotion oparfymerad!

Tävlingen håller på till och med 4/4. Grattis Andreas, Irma o Angelica.

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥

Tänkte bara tipsa om att jag har en ny tävling nu på bloggen där man kan vinna ett par babyskor (det ligger 4 par i vinstpotten)! Var gärna med o tävla du också...



http://edvinsmamma.wordpress.com/2010/03/30/tavling-i-samarbete-med-vincent-shoe-store/

2010-03-30 @ 19:30:46
Blogg/Hemsida: http://edvinsmamma.wordpress.com
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin