Babyprodukter - 4 april

Apoteket sponsrar nu denna tävling hos Diana med tre st vinnare. Passa på att delta! :0) Första pris: Apotekets Babytvål, Apotekets Babyshampoo, Apoteket Baby våtservetter, Apoteket Babybomullspinne, Apoteket Babyhandduk med huva, samt Apoliva bodylotion oparfymerad. Andra- och tredjepris: Apoteket Baby våtservetter, Apoteket Babybomullspinne, Apoliva Bodylotion oparfymerad.

Tävlingen avslutas den 4 april. Lycka till! FÖRSTAPRIS:

Jag har tyvärr inte råd med dyra bra krämer med lite knaper ekonomi, därför skulle vi bli SÅ glada om jag skulle ha turen att vinna detta fina kit. Blev så sugen på dessa produkter redan på TV reklamen och hade jag haft råd skulle jag shoppa loss ordentligt. Vi i familjen har dessutom känslig hy så Apotekets produkter känns trygga för oss! :) Kristina

ANDRAPRIS:

Både jag och min dotter har känslig hud och skulle tycka det vore jätteskoj att testa dessa nya produkter. Vi är två riktiga "torrisar" och smörjer, smörjer, smörjer. Hudkrämer går därför åt som smör i solsken! Snälla välj mig! :)

TREDJEPRIS:

Jag skulle gärna vilja vinna kitet för att ge till min min bästa vän som väntar sitt första barn i juni. På måndag ska jag fotografera henne och magen. *Mette*

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin