Smycken - 6 juni

I samarbete med Nordljus lottar Nordingården ut tre vackra vinster! Du kan du vinna ett fint sommarsmycke. Första priset är ett armband med kulor i glaserad keramik och strassbollar från VÅGA. Andra priset är en vacker handmålad porslinsberlock från Nordljus eget märke" du Nord". Den har en praktisk karbinhake så du lätt kan haka fast den på en halskedja eller armlänk. Berlocken är handgjord och unik. Tredje pris en berlock att hänga i halsband eller armband. Glaserad keramik och med en mindre sötvattenspärla. Från VÅGA.

Tävlingen pågår till den 6 juni.

Nu ska jag avslöja vinnarna i min senaste utlottning i samarbete med Nordljus!

Första priset går till Jenny med bloggen Hemma på Kråkered.
Andra priset till Wabi & Sabi
Tredje priset går till en tjej med namn Malin K.

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin