Hårvård - 7 juni

Nu är det dax för tävling hos Therese igen. Denna gång kan du vinna en liten goodiebag fylls med sommarens “must have” produkter för håret. I goodiebagen finns dessa produkter: Inpackning och torrshampoo från Tigi, Saltvattenspray samt Straightner från Disp och en curlup spray (en produkt som gör att lockarna håller längre) från KSM allt detta till ett värde av ca 1000:-.

Tävlingen avslutas måndagen den 7 juni, Lycka till! Grattis Nettan.

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Olelsi / Nettan

Vill bara tala om att jag vann denna fina goodie bag.



Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

2010-06-21 @ 22:52:54
Blogg/Hemsida: http://olelsi.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin