Canvastavla - 11 juni

Nu är det dags för en riktigt rolig tävling som passar perfekt för alla som gillar att fotografera. Vinsten är nämligen att få valfritt foto förstorat på en riktig canvastavla av hög kvalitet, i storlek 20x30 cm. Tävlingen anordnas av Various i samarbete med Önskefoto och pågår från och med den 30 maj till och med den 11 juni.

den här gången blev vinnaren...  Familjen Nilsson-Pettersson

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

systrarna trams

vi har en tävliing på vår blogg sponsrad av onepair.. man kan vinna 14 valfria sturmpor.. kanske du vill vara med?

2010-06-07 @ 00:22:58
Blogg/Hemsida: http://systrarnatrams.blogg.se/
Maria

Vad roligt att du är med i tävlingen i min blogg! :D

Lycka till!!

2010-06-08 @ 21:23:22
Blogg/Hemsida: http://various.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin