Namnsmycke - 8 aug

Nu är det tävlingsdags igen! 3 stycken vinnare har chans att välja varsitt valfritt namnsmycke hos Butik Stylish.

Tävlingen pågår till och med den 8 augusti.

Vinnare 1 med bäst motivering är:

Malin, http://theotott.blogg.se/, hon motiverar så här:

"Jag är lyckligt lottad, har tre älskade kära!
Man och 2 barn som jag önskar att jag alltid kunde ha nära.
Butik Stylish kan göra den drömmen sann,
det skulle den bli om jag ett vackert namnsmycke vann"

Vinnare 2 som lyckades locka flest besökare är:

Sachiko, www.tavlingonline.se

Bra jobbat!

Vinnare 3 är den lilla lyckosten som lottades fram och den personen är:

Anna i Ljungby, Anna har ingen blogg men har istället tipsat på Facebook helt enligt reglerna.

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin