Kokbok mm - 15 aug

Det var ett tag sen Veckans middag hade någon tävling, så varför inte ha en sommartävling! Du har nu chansen att vinna superfina saker från Fontana! Priserna du kan vinna är: 1:a pris Kokboken Maros kök + 300:- mat från Fontana 2:a pris Kokboken Maros kök + 100:- mat från Fontana 3:a pris Kokboken Maros kök Samtliga vinnare går dessutom vidare till en utslagstävling med chans att vinna ytterligare vinster – bland annat en grill från Weber, grillverktyg och ännu mer mat från Fontana.

Tävlingen pågår fram till och med den 15 augusti. Tessan, Care69 och jag vann! Kokboken trillade in i brevlådan efter någon vecka.

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Sanna

Hej Evamar! du var med och tävlade på min sida i sommar! och du vann tredje priset. STORT GRATTIS!! Skicka mig din adress så kommer priset på posten!

2010-08-17 @ 17:14:00
Blogg/Hemsida: http://www.veckansmiddag.com
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin