Klocka - 1 aug

Var med och tävla om ett HELLO KITTY ARMBANDSUR från Runns hos Rock n roll mamma

Tävlingen avslutas 1 aug kl 23,59. Vinnaren i tävlingen om en Hello Kitty klocka är tjejen med motiveringen:

Jag skulle vilja vinna för att jag behöver lite tur i mitt liv just nu. Sommaren har inte varit rolig. Började med en propp i benet. Efter det blir jag överfallen och rånad, nersparkad och det resulterar i blåtira och väldigt ömma revben och efter det får jag en allergisk reaktion på öland när det är som varmast av sololjan!. Verkligen en supersemester man har fått ha .
Så jag skulle vilja ha lite tur i mitt liv, om jag skulle vinna skulle jag faktiskt ge bort klockan till min fostersyster som älskar hello kitty

 

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin