DVD - 18 jan

Denna vecka är det ett exemplar av dvd-filmen "I elfte timmen" som lottas ut hos Eko 2010. Vinnaren får välja om de vill ha den som region 1 (med engelsk, fransk eller spansk textning och packad i miljömärkt pappersfodral) eller som region 2 (med svensk, dansk, finsk, norsk, engelsk, holländsk, italiensk eller spansk textning men i vanligt dvdfodral).

Nästa måndag dras en vinnare. Grattis Tom.

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Heavenly Hel

Utlottningen är avslutad och vinnare blev Tom Samuelsson.

Har i nuläget en utlottning i veckan så det ges fler chanser att vinna miljörelaterade prylar via min blogg framöver.

2010-01-18 @ 12:07:27
Blogg/Hemsida: http://heavenlyhel.blogspot.com
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin