Solglasögon/Bok - 3 mars

Just nu känns det där väääldigt långt borta - men våren är på väg! Innan den kommer fram kan du åtminstone drömma om den. Och förbereda dig genom att vinna solglasögon eller en bok hos Charlotte. Välj mellan de här priserna: 1. Ett par läckra solglasögon från Haga EyeWear med rosa bågar med blommönster på sidorna och rosa/bruntonade glas. 2. Boken “Lev enklare - idéer för en hållbar livsstil”. 3. Pocketboken “Så dumt!” av Mia Törnblom - en självbiografi. 4. Boken “Imperium” av Robert Harris.

Senast onsdagen 3/3 klockan 24.00 vill jag ha ditt svar. Lycka till! Rosa solglasögon: Ann-Sofie Franssén

Boken “Lev enklare”: Britt Wengberg

Boken “Så dumt!”: Susanne (kommentar 74)

Boken “Imperium”: Lena B

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin