Hudvård - 31 dec

Mitt i julmyset tänkte Delinda sätta igång med en nyårstävling där du har chans att vinna ett hudvårdspaket från Natuvive. Naturens eget apotek står för den allra största delen av innehållet i Natuvive Age Control. De aktiva ingredienserna i produkterna hjälper till att förebygga och reducera de spår som sol, vind, vatten och livet sätter i huden. Innehåller druvkärnolja, grönt te och aloe vera. I paketet ingår Rengöring, Ansiktsvatten och Dagcreme med Spf 10.

Senast 31/12. Grattis Sandra.

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

emma

synygg blogg design

då vet jag attt det är dig man kan skriva till när man har tävlig

2010-12-30 @ 18:27:28
Blogg/Hemsida: http://enlitentax.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin