Fem vinster - 23 dec

Nu blir det Utlottning hos Annikas Allehanda. Vinsterna: 1:sta pris - en sjalnål/ brosch 2:dra pris - ett par örhängen 3:dje - 5:te pris: Stickmarkörer

Hurra! Jag vann ett par fina stickmarkörer. Fyra andra vinnare är också glada!

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Moa - Leos mamma

Jadå du kan tävla ändå, men du måste länka då! =)

2010-12-19 @ 21:46:31
Blogg/Hemsida: http://www.lillagroda.se
Annika's Allehanda

Grattis. . . Du vann i min utlottning. .



Titta gärna in och kolla vad du vann. . .



God jul och gott nytt år. . .

namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin