Barnmat - 23 dec

Nu ska det tävlas hos FinaStina igen, denna gången är det 3 produkter från Sempers nya serie SMÅFOLK som lottas ut till en vinnare. Vinsten består av: 1 påse majspuffar (ost och ört-smak), 1 st Squeezy i smaken jordgubb, banan och päron och slutligen 1 kartong med djurkexs.

Tävlingen pågår från den 18/12 till den 23/12 kl 23:59! Grattis Liselotte.

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

linda

Hey Yoh Sötnos =) !

Såg att du är tävlingsintresserad och brukar tävla på bloggar..

Tänkte bara tipsa om en tävling som ligger uppe nu på min blogg, låter det intressant? =)



God Jul på dig!

2010-12-23 @ 08:26:29
Blogg/Hemsida: http://lindshe.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin