Presentkort - 20 april

Jag är med och tävlar inne hos Egomamma.se om valfria barn-/babykläder till ett värde av 300:- från Pingpong Barnkläder. Var med du med!

TÄVLINGEN AVSLUTAS den 20/4-10, klockan 00:00. Grattis Nikita.

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Egomamma-en vanlig mamma med en ovanlig bakgrund

Hej! Eftersom detta är din ordinarie blogg så är det helt okej att du har den här, du har två lotter. Tack för att du valde att delta. Ju fler desto roligare!!

(Det är skillnad när folk har en enskild blogg där tävlingar läggs upp och nästan ingen vet om dem. Så är inte fallet med dig, har jag förstått. Geshiia tipsade mig om dig :o) hon sa att det var en rätt stor tävlingsblogg det här.. Så ja, du har dispens!! )

Mvh Egomamma

2010-04-14 @ 23:28:22
Blogg/Hemsida: http://egomamma.se
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin