Barnplagg - 28 april

Tuschaa har fått möjligheten att göra en tävling i samarbete med pingpongbarnklader.se . På deras hemsidan säljer dom barnkläder och barnartiklar med fokus på barnkläder i högre kvalité. Hos dem finns barnkläder för både flickor och pojkar samt babykläder.

Tävlingen avslutas den 28 April kl 18:00. Grattis Eveina,

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

cammie

kul attdu vill vara med!! =)



Kan tipsa om min andra blogg. precis som din så är det en tävlingsblogg där jag samlar alla tävlingar jag är med i. tipsblooggen.blogg.se =) Ser att du har massa roliga tävlingar som jag kanske har missat och tvärtom? Vi får sammarbeta lite? ;) hihi

2010-04-15 @ 21:09:17
Blogg/Hemsida: http://tuschaa.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin