Vetevärmare - 15 november

Karin har aldrig haft någon utlottning så nu är det dags, lagom till advent ;) Nu har flitens lampa lyst sent på nätterna, och hon har knåpat ihop en något julinspirerad liten vetevärmare i hjärtform. Den är ca 17x14 cm och sydd i ett ganska grovt oblekt linnetyg med ett monogram från en gammal linnehanduk påsytt.

Utlottningen pågår tom 15 november 2009. Vinnare av vetevärmaren blev:
Kristin med bloggen I mitt paradis
.
Vinnare av varsitt tröstpris blev:
Monica från Norge med bloggen Det lille ekstra
Anna med bloggen Annas skattkammare
Annette med bloggen Lantlif

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin