Undervisningsbilder - 15 november

Nu vill Monica berätta att blogg Betongkrukan finns. Hon har sett att insekter verkar hett inom inredning i höst. Så hon hänger på trenden och lottar ut tio stycken ljuvliga gamla undervisningsbilder från 1962 av insekter. De ser ut som skolplanscher i miniatyr. De är tryckta på ett tjockt fint papper och måttet är 19 x 27 cm.

Hon drar vinnarna den 15 november!

Vinnarna är:
Vanlig Myrlejonslända - Mia med bloggen Mias hem
Aurorafjäril, grönfläckig Kålfjäril - Anette med bloggen Lantliv
Hästmyra - Malin med bloggen Vit Poesi
Stickmyggor - Maud med bloggen Gårdsromantik
Dagsländor och Bäcksländor - AnnaMaria med bloggen Ett rött monogram
Lövvivlar - [email protected]
Häststyng - Aydan med bloggen gammelbålsta
Svävflugor - Ingrid med bloggen Gården i Vägume
Oxhuvudspinnare - M med bloggen Hwita villan
Fuksfjärilar - Jenny med bloggen Madame Petité

Och slutligen så drog vi mitt extra pris, två fjärilsbilder till någon som lagt upp blogg Betongkrukan i sin länklista och vinnare blev Malin med bloggen Lantliv i Norregård.

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin