Glasögon & böcker - 28 oktober

Ny tävling hos Charlotte! Den här gången har du chans att vinna de här fina priserna: Svårt att få mascaran och ögonskuggan på plats? Då är det här något för dig: praktiska makeup-glasögon med fällbara glas och nickelfria metallbågar från MB Collection. Värde cirka 150:- per styck. De finns i olika styrkor och hon har 8 par att tävla om. Boken “Fem gånger mer kärlek” av Martin Forster - om hur man får familjelivet att funka när man har barn mellan 2 och 12 år. Värde cirka 150:-. Hon har 1 exemplar att tävla om. Boken “Älskade förbannade tonåring” av Birgitta Kimber och Virginia Molgaard - om hur man får kontakt med sin tonåring och lär sig använda rätt föräldraverktyg. Värde cirka 150:-. Hon har 1 exemplar att tävla om.

Senast på onsdag den 28/10 klockan 24.00 vill jag ha ditt svar. Lycka till! Grattis

Makeup-glasögon:
* Irene Gustafsson
* Berit Jakobsson
* Ing-marie Ericsson
* Britt Althén
* Linda
* Marie Jönsson
* Laila Hult
* Irene Bergström

Boken “Fem gånger mer kärlek”: Aurora

Boken “Älskade förbannade tonåring”: Lotta Amrén

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin