Zink och silver - 4 december

En utlottning som går i Mias favoritfärger zink och silver. Två vinster hade hon tänkt men den som vinner första pris får välja pris, tvåan får såklart det andra. Den ena vinsten är ett jättesött hjärta i zink med två små lyktor på och en påse av mina egna fröer från Silvermartorn. Den andra vinsten är en liten charmig zinkburk, perfekt till lite smått som kan få oss att må bra. I burken ligger nu ett litet doftande kuvert med lavendel.

Senast den 4 december. Grattis Lena o Lena,

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin