Te, underlägg & formar - 4 december

Så har det äntligen blivit dags för utlottning hos Marinas Trädgård! Har tänkt det flera gånger och senast när räknaren passerade 80 000 besökare och är den snart uppe på 83 000 besökare. Det du kan vinna är två filtunderlägg att ha en mugg på, julte från Min gröna täppa och söta formar till knäck, kola eller annat julgodis. Muggen ingår inte i utlottningen, den är med bara för att visa. Muggunderläggen och formarna är köpta på Village.

Dragning sker den 4 december. Grattis Hanna

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Carolina

Kika gärna in och delta i min Julkalender som har premiär idag! Ha en fortsatt trevlig 1:a advent! kram

2009-11-29 @ 14:01:29
Blogg/Hemsida: http://carolina1979.se
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin