Skylt mm - 25 november

Det har trycks en hel del i "tomteverkstaden" i helgen. Ett par receptbrädor, några Julefrid-, Merry Christmas- och Dear Santa skyltar blev det. En av dessa tänker Sockenvägens söta lotta ut. Nämligen Dear Santa skylten. Vinnaren väljer själv om denne vill ha skylten som den är nu för att ställa/lägga i ett jularrangemang, eller om jag ska borra hål och sätta i snöre/ståltråd så att den går att hänga på en krok. Förutom Dear Santa skylten får vinnaren även en doftvaxkaka från Yankee Candle - med JULDOFT :-) Vad annars?! Exakt vilken doft blir dock en överraskning!

Utlottningen pågår till den 25 november, så att skylten och doftvaxet ska hinna anlända till sin nya ägare i god tid innan 1:a advent. Grattis Popprinsessan.

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Sockenvägens Söta

Vad roligt att du är med i utlottningen! Lycka till!

2009-11-18 @ 08:36:35
Blogg/Hemsida: http://lurans.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin