Ögonskugga - 2 december

Nu ger Makeupartisten alla möjligheten att vinna en mineralögonskugga (eyedust) från MakeupCosmetics! :) Hon kommer att dra tre st vinnare. Varje vinnare får en ögonskugga. Det är högpigmenterade eyedusts av 100% mineraler! Love är rosa, Antique är guldig och silvrig, och Black Diamond är svart med glitter

Tävlingen avslutas onsdagen den 2:a december kl. 21.00!

Black Diamond - Emma.
Antique - Ida.
Love - Daniel.

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Andréa

Sv: Antique är min favorit också :)

2009-11-21 @ 20:41:51
Blogg/Hemsida: http://makeupartisten.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin