Muffinsformar & handduk - 30 november

Krydda livet tyckte att det kunde passa bra med en liten utlottning nu när det börjar närma sig jul. Ni kan vinna dessa fina och röda muffinsformar & denna röda kökshandduk från Green Gate. Rött passar väl alldeles utmärkt till julen. Jag vet att många av er gillar vitt, silver, och gröna naturfärger till jul men röda inslag är också väldigt fint i allt det ljusa.

Tävlingen pågår t.o.m den sista november så den som vinner hinner baka med de fina formarna lagom till jul :) Grattis Jenny,

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin