Mellanmål - 30 november

Nu har ni den unika möjligheten att vinna ett "prova på paket" från Reztart (värde ca 650 kr) hos Madeleine. Reztart är en ny mellanmålsprodukt, gjord på endast naturliga ingredienser och har ett lågt GI-värde. Sammansättningen, som är framtagen tillsammans med Lunds universitetssjukhus, ger en jämn blodsockernivå och energi för att kunna prestera hela dagen.

Tävlingen pågår till 30:e november. Nu har jag dragit vinnarna i Reztart tävlingen. Följande personer är de lyckliga vinnarna:

1:a pris Olelsi/Nettan
2:a pris Emma
3:e pris Felicia
4:e pris Sanna
5:e pris Mika
6:e pris Linda

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin