Inredningskonsultation - 13 december

Är du hemmablind? Har du ett inredningsproblem du inte kan lösa? Var då med & tävla om en två timmars inredningskonsultation med Williams Design. Det kan gälla såväl din bostad som ditt arbetsrum på jobbet, kontorets fikarum eller dylikt. Sammanlagt värde: 5000 kronor. Vinnaren betalar själv ev. vinstskatt.ALLA KAN VARA MED: Bor & arbetar du utanför göteborgsregionen, sker konsultationen via foto, ebrev och telefon. Finns ditt "inredningsproblem" inom 3 mil från Göteborg Central, kan inredningskonsultationen ske på plats, om du hellre väljer det. Det går också bra att ge bort konsultationen i julklapp.

TÄVLINGEN PÅGÅR fram till och med lucia, dvs. söndag 13 december och vinnaren redovisas följande dag. Hurra!!! Jag vann!!!

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Lisbeth

Hej tjejen, vill bara tipsa om att du glömde säga vilken som är din favorit färg. Rosa??? /L

2009-11-21 @ 19:48:43
Blogg/Hemsida: http://inredningsdesigner.blogspot.com
Lisbeth

Pröva med att mixa rosa inslag (t.ex kuddar) med andra kalla färger som olika lila nyanser, ultramarin osv. så tycker han troligen att även rosa går an.../L

2009-11-21 @ 21:52:25
Blogg/Hemsida: http://inredningsdesigner.blogspot.com
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin