Hemligt julpaket - 29 november

Hembroderat, rutigt, hembakade pepparkakor, plastgran, svart gran, lila kulor, halmbockar, lackade paket, färdiga kartonger, glaskulor, plastkulor, julskinka, vit jul, röd jul, kitschig jul, adventskalender, pepparkakshus, tomtar....? Vilken är Du? Tomte jul, Stjärnklart, Grafisk jul. Var med & tävla om ett hemligt paket ur Cult Design julserie hos livinginteriör. Beskriv vilken stil Du föredrar på julen & Du har chansen att vinna ett hemligt paket ur den stil Du väljer.

Tävla t.om 1:a advent. Hurra!!! Jag vann det grafiska paketet!

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin