Armband - 29 november

För att fira uppnådda 100 000 besökare vill Exklusiv vardag erbjuda en tävling. Det är ni väl värda! Det lottas ut ett underbart reptile armband i sandfärg från Bijouxbyus. Ett modernt och klädsamt armband.

Tävlingen pågår till söndagen den 29 november. Grattis Cina.

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Andréa

Sv: Det är ju en jättebra idé att tipsa om tävlingar också, fast man inte deltar själv :)



Det jag menade med att det är tråkigare att dela ut vinster till tävlingsbloggare är att det inte känns som att dom tävlar helt på samma villkor som andra bloggare. Då menar jag precis som jag skrev att personen har skapat en tävlingsblogg eftersom hon/han inte vill "smutsa ner" sin vanliga blogg med tävlingsinlägg, eftersom folk vanligtvis inte vill läsa sånt. Och en annan grej är ju att en tävlingsblogg har man ofta för sin egen skull, för att kunna delta i tävlingar, och därmed är det inte många andra som läser den.. Och då känns det ganska onödigt att personen länkar till min blogg i ett inlägg, för nästan ingen kommer att se det ändå. En tredje anledning är just det där att många tävingsbloggare verkar delta i ALLA tävlingar. Och vem som helst förstår att personen egentligen inte är intresserad av både rosenparfym och ett nithalsband.. till exempel. Det känns inte kul att ge en vinst till någon som inte alls är intresserad av produkten. Hoppas du förstår att jag pratar väldigt generellt om tävlingsbloggar nu, jag menar ingen speciell och menar inte alls att alla gör såhär. Det var därför jag ville höra tävlingsbloggarnas egna tankar om det :)

2009-11-22 @ 22:41:13
Blogg/Hemsida: http://makeupartisten.blogg.se/
Love Oliwers mamma

Välkommen in i tävlingen. Lycka till!!!



Välkommen till bloggen också :)



Kram Love

2009-11-22 @ 22:54:36
Blogg/Hemsida: http://mommyatnineteen.blogg.se/
L

Jag vill tipsa om en tävling som vi har på våran blogg. Du kan vinna en fin kökshandduk från pappelina :)

2009-11-23 @ 00:19:09
Blogg/Hemsida: http://hudiksfarginredning.se
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin