Väggdekoration - avgjord

Jag är med och tävlar om en väggdekoration i Svenskk’s blogg. Tävla HÄR du med!  Måttet på den är 60 cm x 12 cm.

 Tävlingen avslutas fredagen den 19onde juni. Grattis Sabrina.

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

emma härnqvist/perfektion

hehe de va så lite så :) tycker själv att har man deltagit i en tävling (som man gör typ titt som tätt) så vill man ju gärna veta när vinnaren är dragen.. de är ju inte alltid att man hller koll/kommer ihåg vart man tävlat :)

2009-05-30 @ 09:38:54
Blogg/Hemsida: http://perfektion.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin